SVEKET

Foto: Evelina Hultqvist

 

Det var vinter. Jag och mitt ex hade bara en vecka tidigare gjort slut. Jag for till min familjs stuga över helgen, min syster och hennes bästa kompis skulle låna min lägenhet över helgen.

 

Den helgen var de på en fest med mitt ex. En månad senare berättade min syster att mitt ex och hans bästa kompis hade dragit hem till mig och haft sex i min säng efter den där festen. Vid det laget så hade jag och mitt ex börjat träffa varandra igen, eller snarare börjat ligga med varandra igen, i samma säng som de hade legat med varandra. Han lyckades hålla "den lilla incidenten" hemlig för mig i en månad.

 

När min syster inte kunde undanhålla det för mig längre så ringde jag mitt ex och berättade för honom vilken hora han var som hade haft sex med en annan kille i min lägenhet och i min säng. Han svarade då "Det bara blev så. Det var din lägenhet som låg närmast. Jag hade ju inte velat gå hem och riskerat att väcka min morsa liksom." Efter en fet jävla utskällning så bröt jag all kontakt med honom. Det har gått två år sedan det hände och jag kan fortfarande inte titta på honom utan att tänka på vad han har gjort mot mig. Vilken jävla pajas till kille!

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0