ELTON OCH IKEA


Jag och Elton John har förenats genom "Your song" vid sammanlagt tre förhållanden. Mitt hjärta var krossat, jag bölade och hulkade, men så kom jag på den bästa idén vilken handlade om en sammanslagning av Elton och Ikea. Ja, jag fattar att ni börjar undra, men jag berättar mer den 16 juni. Nu sitter jag iallafall här hemma i ett par sunkiga mjukisbyxor med öl och snus och lyssnar till raderna "I hope you don´t mind, I hope you don´t mind that I put down in words how wonderful life is..." om och om och om och om och om igen. Jag sjunger med och inser ett och annat om hur jag (på den tiden) desperat försökte hantera relationer som höll på att krackelera.

Jag hoppas vi ses på lördag!

/Lina Linderberth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0