TREKANT

Jag tog examen igår. Det blev en galen fest med hela klassen.

 

På bussen hem lekte jag och två till "föra kortet mellan munnarna-leken" där man ska suga fast kortet med munnen och skicka runt det. Det var jag, Stina och Marcus. Två personer jag är väldigt attraherad av.

 

Leken exploderade efter en stund, korten föll till marken och jag och Stina började hångla. Marcus visade sitt intresse genom att smeka oss över håren och viska fina ord i våra öron. Vi gick all tre igång på varandra. Det var jag som föreslog att vi skulle åka hem till mig och ha sex. De tvekade inte. Vi hoppade in i en taxi, och hånglade alla tre i baksätet.

 

När vi kom hem slängde vi snabbt av oss våra kläder och låg sedan nakna i sängen. Marcus ville leda oss genom samlaget, och inte komma in i oss. Jag och Stina var väldigt sugna på varandra, så det gjorde inget. Det gjorde mig väldigt kåt att han mest tittade på. Stina hade aldrig haft sex med en tjej innan, så jag tog hand om henne och slickade henne, samtidigt som hon och Marcus hånglade och smekte varandra. Det var otroligt laddat i sängen. Jag och Stina stönade högt och knullade varandra med tungor och fingrar. Tills vi båda kom. Sen somnade vi där tillsammans alla tre.

 

Intressant avslut på examensfest, efter två år i samma klass. Vår hemlighet!

 

/Anonym

(Namnen är alltid fingerade)

Trackback




RSS 2.0