DEN PÄRONFORMADE SVERIGEDEMOKRATEN

Jag hade småpratat lite med en kille på nätet. Han såg lite halvslibbig ut, men var väldigt trevlig. Jag gillade att prata med honom. Det blev lite dirtytalk ibland, vilket roade mig.

 

En kväll bestämde vi att han skulle komma hem till mig. Vi var väl båda lite sugna och nyfikna på varandra. När jag går ner till porten för att släppa in honom så möts jag av en väldigt päronformad kille med grisrosa tenniströja (uppfälld krage) och tonvis med gelé i håret. Inte precis vad jag tänder på, men ok, låt gå. Han tycker att jag ska dricka två starkcider som han köpt till mig. Jag känner mig inte jättesugen och ställer in dem i kylen. En millisekund efter det att jag stänkt kylskåpsdörren känner jag en erigerad penis mot mitt baklår. Killen står nu i tubsockar och sin grisrosa tenniströja och petar på mig med sitt kön. Hans ben är likbleka och penisen är… lite röd.

 

Vi börjar hångla lite. Killen kör elvispsstilen. Vi går till sängen och så sätter det igång. Han sätter igång någon form av stönkonsert medan jag funderar hur jag ska möblera när min kompis flyttar in, jag har trots allt en ganska liten lägenhet. Jag kanske ska ta bort gardinerna… de slukar mycket av dagsljuset… man skulle kunna dela av rummet med en bokhylla…

 

Tillslut säger jag till ett ganska svettigt päron att jag faktiskt inte orkar ha sex längre. Han undrar om det är okej att han slutför för sin egen del. Jag klär på mig, sätter mig i köket, dricker starkcider och börjar kolla på ”Vem vill bli miljonär”. Inne i rummet, i min säng ligger päronet kvar och runkar. Jag hör hur han kommer samtidigt som publiken i rutan jublar och applåderar.

 

Päronet gör mig sedan sällskap i köket, i skinnsoffan, han är fortfarande naken och svettig. Han pekar mot tv-rutan på en kille med utländsk härkomst och säger ”Jag röstade på sverigedemokraterna, vilka röstade du på?”. Jag öppnar starkcider nummer två. Jag säger att jag måste gå och lägga mig, att jag är trött. Efter en halvtimme ger sig päronet av, men först kör han ner tungan i halsen på mig och säger sen att han gärna vill att vi ses igen.

 

När han gått byter jag lakan i sängen och går sedan och lägger mig. Precis innan jag ska somna får jag tre stycken mms. Det är päronet som har skickat tre bilder på din röda penis.

 

/Anonym


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var ju bra att du bytte lakan iaf!

2012-06-19 @ 11:58:51
Postat av: Christine&Paris

Haha! Herregud säger jag bara...

2012-06-19 @ 15:22:37
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Marc

OMG!

2012-06-22 @ 15:20:48
Postat av: Anonym

Best ever!!

2012-06-24 @ 12:33:08
Postat av: Ano

HAHAHAHAHA!

2012-07-24 @ 10:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0