SMS

För ett år sedan dejtade jag en kille i ca 5 månader. Jag velade rätt mycket i denna relation. Visste inte vad jag ville och om jag var redo för ett förhållande. Och jag fick intrycket att han ville mer än mig. När jag tillslut kände efter och sa att jag ville vara med honom så blev han glad och sa han ville vara med mig med. Men sen slutade han plötsligt att svara på mina samtal och sms. Via en gemensam vän fick jag mer eller mindre reda på att jag var dumpad. Jag blev självklart ledsen och arg, vilket resulterade i ett sms som innehöll bland annat följande:

 

"Eftersom du är helt jävla dum i huvudet så vill jag bara bekräfta följande. Du är nog den mest respektlösa och konflikträdda människa jag någonsin träffat. Och då jobbar jag ändå med kriminella /.../ Jag hoppas du får punktering på din cykel i morgon och alla dagar efter det. Men eftersom man ska avsluta saker och ting positivt så vill jag tacka dig för den där halva orgasmen du en gång gav mig!"

 

Efter ett tag försökte vi vara vänner och jag ville ha honom tillbaka. Det gick inte så bra. Ett år senare så har han skaffat flickvän och ska snart bli pappa. Jag är fortfarande singel, men ändå otroligt nöjd.

 

/Anonym

Trackback




RSS 2.0