KRAVLÖST SKJUT MOT VÄGGEN


Foto: Evelina Hultqvist

 

Jag hamnade på en svartklubb/technofest en tidig, nattsvart morgon i mars, i en lokal långt utanför civilisationen. Jag var full, alla vara fulla och technon dunkade hårt. Efter någon timme på dansgolvet gick jag ut för att röka en cigg, när en kille kommer fram och frågar efter en tändare. Han hade bara en vit, tunn tröja på sig, ingen jacka och jag tror jag frågade om han inte frös? Vi stod nära varandra då jag tände hans cigg, och utan att utbyta några fraser kysste vi varandra. Jag visste inte vem han var, hade inte sett honom tidigare på kvällen, men jag kysste honom.

 

Kyssen utvecklades ganska snabbt till hångel och våra cigg föll till marken. Jag tog initiativet att gå runt byggnaden, där det inte var något folk, och vi fortsatte hångla. Han mot väggen och jag mot honom. Det var väldigt hett och vi blev båda väldigt upphetsade. Jag knäppte upp hans byxor och lät min hand glida innanför... DÅ började han prata… eller snarare ställa frågor som "Vill du att jag ska värma upp dig först?". Jag fnissade lite men skakade på huvudet. Vi fortsatte hångla och det blev tydligt vad vi båda ville.

 

Sedan tog han fram en kondom (applåder, applåder, applåder! ) MEN så kom nästa fråga "Ska jag sätta på denna nu eller ska jag göra det när jag kommer?". Då jag stannade upp och tittade lite förvånat på honom. Kände mig lite som en morsa och sa med en ganska osexig, pedagogisk röst "Well, har du en kondom så är det väl bra om den sitter på från början?", vilket han då höll med om. Han rev sönder kondom-paketet och skulle trä på den, men blev nog väldigt nervös så hans penis slaknade.

 

Där stod vi båda med byxorna nere och tittade på varandra. Jag, som helt ärligt bara ville ha ett kravlöst skjut mot väggen, stod där och kände mig lite för komplicerad för att fortsätta. Det bara dog, för oss båda. Det var kallt som fan, och inte så hett alls längre. Jag drog upp mina byxor och sa något i stil med "Förlåt men Jag tror jag går tillbaka nu, det var trevligt att träffa dig, men jag går tillbaka nu", då han svarar "Ja, jag måste ändå gå å pissa". Så skiljdes vår väg.

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0