PÄRLPLATTAN

Hade nätdejtat ca 1,5 år med en ameriknare. Nu skulle jag äntligen åka dit och träffa honom. Jag ville visa för honom hur mycket han faktiskt betydde för mig och att jag gillade honom. Hur konstigt det än låter så var det kärlek, vet inte om man kan kalla det vi hade ett förhållande, men vi var definitivt mer än bara vänner.

 

Jag hade ett foto av honom som jag tyckte mycket om, så jag tog det fotot och gjorde en pärlplatta av det. En stor pärlplatta som var 50x50 cm och bestod av närmare 2000 små pärlor. Jag satt en hel helg i sträck med den och den blev riktigt fin. Ramade in den och släpade sedan med mig den som handbagage till USA.

 

Jag gav den till honom nästan direkt när jag kom dit, men han var mer intresserad av mig, vilket jag tog som ett bra tecken. Jag överräckte den igen dag två, då hade han inte tid att öppna den. Överräckte den dag tre... Dag fyra... Femte dagen öppnade jag den själv och tryckte upp i huvudet på honom för att han skulle se hur jävla mycket jag hade kämpat. Han sa "Mm, jättegulligt".

 

Fan vad jag ångrar att jag inte förstörde den tavlan innan jag åkte där ifrån. Jag ångrar att jag inte spred dessa 2000 pärlor över hela hans lägenhet så han skulle behöva dammsuga i evigheter. I övrigt så var han ett svin.

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0