KOMMA I SÖMNEN

Hon var min första flickvän. Det var första gången jag var hemma hos henne och då även hennes familj. Hon bodde en bit bort så jag skulle sova över. Vi var väl lite för färska som par och lite för unga för att sova ihop så vi hade varsitt rum. Under natten vaknade jag av den där sköna men ack så jobbiga känslan av att komma i sömnen. Än värre var när jag sedan upptäckte att jag glömt ta med fler kalsonger.

 

Eftersom det var vinter hade jag dock packat ner ett par långkalsonger vilka fick agera vikarie. När hon nästa morgon kom in och väckte mig så dök naturligtvis frågan upp varför jag hade långkalsonger på mig. "Det var väldigt kallt under natten" var mitt snabba och ganska smidiga svar. Som tur är frågade hon inte varför jag inte frös om överkroppen då jag inte hade någon tröja på mig.

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0