LITT MYE GASS DENNE DAGEN

Jeg skulle til Roskilde. Jeg var midt i tenårene, svartkledd fra topp til tå, og pircinger både her og der.

 

Jeg satt på Sæflebussen, glad og spendt til festivalen. Ved siden av meg, over midtgangen (rett ovenfor toalettet på bussen) satt det to utrolig pene gutter som var på vei til den samme festivalen. Jeg satt og småflørtet med en av dem da jeg plutselig følte et trang til å besøke toalettet. Jeg var som sagt litt nervøs innfor denne turen så magen var ikke helt samarbeidsvillig. Jeg satte meg ned og gjorde det jeg måtte (litt flaut fordi jeg hadde mye gass denne dagen) da bussen plutselig måtte bråbremse. Døra, som var en sylinderdør, gikk opp. Ikke bare litt, men helt opp. Jeg reiste meg, vinket, og sa ”HEI!” til de to guttene som nå satt og stirret rett inn i skrittet mitt. Jeg samlet meg og fikk lukket igjen døra. Jeg trenger kanskje ikke å si at jeg ikke kom ut derifra før vi var fremme i Kjøpenhavn? Jeg kunne høre de to guttene le nesten hele veien.

 

/Anonym

Trackback




RSS 2.0