9 SAMLAG, SEN FETDUMPAD

Det var dagen innan skolavslutningen i nian. Jag skulle cykla hem, men ville först säga hejdå till min flickvän som jag varit tillsammans med i kanske fyra månader.

 

Jag kunde inte hitta henne, frågade hennes kompisar var hon var och fick till svar att hon åkt hem. Åkt hem? Utan att säga hejdå? Något verkade skumt, så jag hojade så fort jag kunde hem till henne. Mycket riktigt, där var hon i sin trädgård, snygg som få.

 

Jag frågade vad som var fel, och blev fetdumpad.

 

Jag blev förkrossad eftersom det här kom som en total överraskning för mig då allt gått så bra hittills. Vi hade till exempel båda förlorat våra oskulder till varandra (9 samlag exakt, jag kommer ihåg att jag räknade!) och jag var superkär.

 

Mellan tårarna klämde jag fram "Du har säkert aldrig älskat mig!?", som svar skrek hon till mig "Fan ta dig om du tror det!!!"

 

Det svaret kommer jag mycket väl ihåg än idag, tretton år senare. Ett bra svar som jag blir lite varm av nu när jag minns tillbaka!

 

/Anonym

Trackback




RSS 2.0