SJUKPENSIONÄREN

Foto: Fanny Hansson

 

Jag hade hängt på en nätdejtingsajt ett tag och skulle gå på en fikadejt med en kille från stan. Redan när jag såg honom insåg jag att vibbarna inte var de rätta och när han började prata om vilken misär hans liv var, om att han inte fick träffa sin dotter, om att han var sjukpensionär, att han var deprimerad... Ja, då blev han ännu mer ointressant. Till råga på allt frågar han efter en halvtimme: "Nå, vad tycker du nu?"

 

Vad svarar man på det??? Jag avrundade det hela och sa att vi inte var ämnade för varandra.

 

Flera gånger efter det har han tagit kontakt med mig på samma nätdejtingsajt. Han verkar helt ha glömma bort att vi redan träffats och skriver att han "tycker att jag verkar intressant och skulle vilja ses". Första gången meddelade jag honom att vi redan har setts och att det säkert inte blir bättre denna gången. De andra 4 gångerna har jag bara ignorerat hans mejl...

 

/Anonym


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vilken stjärna

2012-12-11 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0