PISS OCKSÅ!

Foto: Evelina Hultqvist


Detta är helt sjukt. Men jag kissade i sängen en gång (och jag var inte fyra, jag var nitton), och killen som jag var kär i låg bredvid mig i sängen.

 

FUCK! PANIK!

 

Vi hade båda gått och lagt oss jättefulla, haft sex och somnat. Jag drömde antagligen att jag gick på toa när jag i själva verket kissade i sängen DÄR HAN LÅG!

 

Jag vaknade av att det var helt blött och studsade ur sängen med paniken rusades genom min kropp. Han vaknade inte. Han verkade sova djupt. Jag stod och slet mig i håret och tittade på honom, där i min kisspöl. Jag lunde inte väcka honom och erkänna vad som hänt. Jag skämdes så jag höll på att spy.

 

Fylla och ångest, Smink under ögonen och kiss på benen. Jag visste fan inte vad jag skulle göra!

 

Jag tog en dusch.

 

När jag kom tillbaka sov han fortfarande. Jag hade en madrass under sängen som jag drog fram så den låg precis intill sängen. Tänkte att jag skulle rulla ner honom, men då hade han vaknat och då hade jag fått förklara och FAAAAAN. Jag hade två val, väcka honom och förklara olyckan.... eller inte.

 

Jag lade mig på madrassen och vaggades till sömns av ångesten och skammen som susade i min kropp.

 

På morgonen när vi vaknade låtsades vi båda som ingenting.

 

Hade han sagt något så hade jag absolut erkänt. Jag fattar inte att jag kom undan? What a bitch! Men antingen så märkte han inte det för att det kanske torkat till morgonen när han vaknade? Eller så vaknade HAN på natten och kände att det var helt blött i sängen och såg att jag lagt mig på madrassen och då trott att det var HAN som kissat i sängen?

 

Vi blev tillsammans sen, men pratade aldrig någonsin om det!

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0