KATT & RÅTTA

Tisdagskväll. Krog på Södermalm i Sthlm. Sommarkväll.

 

Började med oskyldig ögonkontakt. Kvällen gick. Jag skulle lämna stället. Gick mot toaletten och hann inte stänga dörren förrän han stod där och sa "Jag måste få veta vem du är". Vi bytte våra namn. Sen drog jag in honom på toaletten och han tryckte upp mig mot väggen. Det enda jag hann säga var "Hur visste du att jag älskar detta?". Kyssar. Blottade bröst. Aggressivt hångel. Två jävligt kåta främlingar. Uppknäppta byxor. Och jag sa stopp. Gav honom mitt nr och lämnade stället.

 

Han ringde när jag satt i taxin. Han ville ses direkt. Jag sa att jag inte kunde för att jag var på väg ut till nästa ställe, som jag såklart nämnde namnet på. Väl inne på klubben, står jag inne i baren med mina vänner då jag plötsligt ser honom komma in, ensam. Han ser sig om, jag vänder mig om. Tar upp min telefon och skickar ett sms "Ser att du är här" inget svar. En stund senare ser jag honom gå mot mig men jag håller blicken mot min vän som jag pratar med, undviker ögonkontakten med honom. Han går rakt förbi utan att titta på mig, men så nära att han smeker min hand i förbifarten. Jag beställer två öl och går efter honom. Kyssar. Skratt. Flirt. Lek. Jag går mot utgången och han följer efter. Hångel i taxin. Hångel i trappuppgången. Fantastisk sex hemma i min säng hela natten. Jag vaknar upp dagen efter och han är borta. Och ingen är lyckligare än jag av att undkomma "dagen- efter-hänget". Även om jag har hans nummer har jag inte haft intresset av att höra av mig. Det var ett perfekt one night stand.

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0