ARGA PAPPAN

Jag var 16 år. Var på mitt lantställe som ligger norr om Stockholm. Sommaren hade börjat och jag och min barndomsvän hade åkt på den årliga festivalen som låg ca 6 km från vårt sommarhus. Vi gick till öltälten. Eftersom jag var för ung för att få komma in och inte hade något falskleg med mig så fick vi planka in bakom ett tält. Väl inne så beställde min kompis var sin öl till oss. Hon var två år äldre än jag. Efter en kort stund såg jag honom. Han var lång, mörkhårig, vältränad, och det bästa, han såg ut som Angel i tv-serien Buffy och Vampyrerna. Moviestar-kåt som jag var i den åldern så blev jag ju helt förblindad och sa till min kompis lite tonårskaxigt “Oh my god! Han bara måste jag ha!”

 

Jag började blänga lite smått på honom, och märkte sen att han kollade in mig med. Jag försökte spelade lite svårflörtad med mina blickar och inte kolla för mycket, utan skrattade lite uppenbart mycket med min kompis. Efter en stund kom han fram med sin kompis som även han var sjukt snygg. Min kompis limmade direkt. Hon var modigare än jag och flörtade mer öppet, medan jag försökte vara rolig och skämta, vilket gick hem! Efter ett par timmar lämnade vi öltälten och gick hem till hans föräldrars hus som bara låg några minuter därifrån. Vi hamnade i hans säng och började hångla. Min mobil började vibrera, det var min vän som sa att hon mött upp några gemensamma vänner och tänkte beställa en taxi hem. Han frågade om jag ville att han ska följa med mig hem. Men jag blev lite nervös över vad som skulle kunna hända, och ville ju inte berätta att jag är oskuld och är skiträdd för hans penis, inte nu när jag spelat så cool och erfaren på att hångla, så jag sa att det nog inte var så bra för min pappa skulle nog inte gilla det, Han var rätt tuff med sånt. Killen följde mig till taxin, där vi mötte min vän och några killkompisar. När taxin kom sa en killkompis till mitt ragg “Ska du med hem? Klart du ska!” Mitt ragg tittade på mig. Jag svarade (påverkad av grupptrycket) “Ja, klart han ska!!” (Helvete!) Han tittade på mig och sa med ett leende “Okej!”

 

Taxin stannade vid stugans grind och vi klev av medans de andra fortsatte med taxin längre bort. Vi gick snabbt upp på loftet där jag hade mitt rum. Mitt hjärta bankade. Vi lade oss i sängen och började hångla. Han tog av mig mina kläder så jag bara låg i trosor. Sen tog han av sig sin tröja. Shitt vilken kropp han hade. Han sa sen “Jag måste bara gå ner och pissa”. Han gick ut genom dörren och då kände jag: Nej, jag vill inte detta, jag vågar inte, shit, det kommer göra så ont, inte med honom, nej nej nej! ) Ja, alla tankar for genom huvudet. Han kom in igen och jag sa det första som kommer i tanken “Jag har fått mens, förlåt!” Han fattade såklart att jag fegade ur. Men han frågade ändå om det var okej att han sov kvar, det fick han. Under natten sov jag inte en blund, han var ju så jädrans stor och bredaxlad att i min 90-säng fick jag ca 10 cm. Detta klarade mitt tålamod till 05.30 på morgonen. Sen buffade jag till honom och sa att “Nu får du åka hem för om min pappa ser dig så kommer han inte bli så glad!”. Han svarade “Men du sa ju att det var okej?!”. Kände mig så dum, men pallade inte att han var där och tog all plats i sängen. “Jag vet inte hur jag skall ta mig hem, det går ju inga bussar nu?” förklarade han. “Nähä, men kan du inte ringa din mamma då och så hon kommer och hämtar dig?”. Nu började mitt tålamod ta slut. Vi gick ut till vägkanten för att vänta på han mamma. Då kom pappa fram, som var uppe med tuppen. Hälsade på mitt ragg och sa “Hej, jag är (...) pappa. Så ni kom hem tillsammans igår? Jaha, trevligt att träffas!”. För första gången så önskade jag att han bara hade kunnat blänga lite argt på honom. Detta gick ju inte riktigt ihop med hela skrämma-upp- killen-med-arga-pappan-grejen! Hans mamma kom till slut och han åkte iväg!

 

En vecka senare så ringde han mig och frågade om jag ville träffas. Jag sa att jag trodde inte det var någon ide. “Jag bor i Stockholm och på landet, distansförhållande är inte min grej!!” Vad fan viste jag, jag var ju bara 16 år och oskuld!

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0