SEXSCHEMA

Hade varit på hemmafest och träffade en sjukt snygg kille.

 

Det ena ledde till det andra och det slutade med att jag tog med honom hem. Han visade sig vara en kanin i sängen, på det dåliga sättet. Det värsta var att han under tiden skröt om hur länge han kunde hålla på och hur bra han var.

 

Innan vi sa hejdå ville han bestämma ett sexschema där han ville ses varje söndagsmorgon. Jag sa ”Visst…” , men när jag vaknade upp nästa dag med blåmärken på brösten och var öm överallt insåg jag att det var en dålig idé. Hörde inte av mig igen och det blev inget sexschema.

 

/Anonym

 


Kommentarer
Postat av: a

hahahah, uch vilken hemsk upplevelse!

2012-08-20 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0