NÄR NÅGON AV OSS VAR KÄR I NÅGON ANNAN

Foto: Evelina Hultqvist

Vi hade en väldigt fin relation som utgick från att vi kramades nakna och umgicks flitigt när vi båda var singlar. Detta höll på i några år, fram och tillbaka. Aldrig någon dramatik. Bara närhet och vänskap. När någon av oss var kär i någon annan, så var det kul. Vi träffade varandras nya kärlekar och presenterades som vänner.

 

Nu är det flera år sedan vi träffades. Bara råkat bli så. Vi bor i helt olika delar av Sverige, tror jag. Hon har inte Facebook eller msn och jag har inte hennes mobilnummer av någon anledning.

 

Den enkla vänskapen vi hade. Kan jag sakna. Som jag förstår nu är sällsynt.

 

/Anonym

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0