BONDAGE

 

Jag jobbade i en klädaffär när jag var yngre och hade ofta besök av en lite äldre kund. Vi kan kalla honom Ola. Ola kom ofta in och jag tyckte han var sexig på sitt egna vis. Han var rätt kort och lite tjock om magen, men hade något visst i blicken... Han jobbade som DJ och bjöd med mig och en väninna på en Sony Ericssonfirmafest han skulle spela på. Det var gratis sprit! Jag minns faktiskt inte ens om jag var laglig att dricka, så ni kan ju föreställa er hur fett det lät med fri bar! Så, jag och min väninna kom dit och blev aspackade såklart. Vi gick vidare och vidare och jag hamnade i säng med den här DJ:n. 

 

Klockan var nog sex på morgonen när vi kom hem till honom och jag var så full! Han berättade att hans mamma skulle komma på besök så jag kunde inte sova över. Han drog fram kuken som var det största jag sett! (och är det fortfarande). Vi började ha vilt sex, så vilt så att jag drog tag i gardinerna och välte ner dem. Han skrattade och sa att det var därför hans mamma skulle komma, för att fixa dem typ. Men vi fortsatte ha sex och sen helt plötsligt så märker vi att jag blöder, och har blött ner hela hans gardiner som låg under oss. Vi bestämde oss för att fortsätta i duschen, så jag går in och sätter igång duschen, han skulle komma efter... 

 

Han kommer in i badrummet… med en LÄDERMASK på sig!!! Helt jävla fel tillfälle att komma med en porrig bondagemask från ingenstans! Jag började skratta åt honom och stämningen dog totalt. Klockan började närma sig nio och jag gick därifrån, mötte vad jag trodde var hans mamma i trappen och tyckte synd om henne som snart skulle möta hans ner blodade mensgardiner...

 

I efterhand har jag fått reda på att han kallades för baguetten. Än idag, tio år efter att detta skedde, har jag inte kunnat säga ett ord mer än ”Hej” till honom… aldrig kollat honom i ögonen. Det är mitt livs mest pinsamma historia, men samtidigt är den så jävla rolig att den måste berättas. Så tack för att jag får!

/Anomym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0