FANBASE

Foto: Evelina Hultqvist


Jag spelade under de sena tonåren i ett band. Som det ofta blir så bildas en liten men stöttande fanbase runt bandet. Där fanns bland en söt syster till gitarristen i bandet. Hade alltid varit allt för blyg för att erkänna någon attraktion för någon tidigare, men denna gång var det något som gjorde att jag tänkte annorlunda.

 

Tog rent kallt telefonen och ringde henne och berättade att jag gillade henne. Reaktionen var ganska väntad… 

 

…tystnad.

 

Vi hade inte umgåtts speciellt mycket innan och jag hade inga större förhoppningar på att hon faktiskt skulle känna likadant. Och några veckor senare berättade hon också att hon var smickrad men att det inte var mer än så. Ett misslyckande kan tyckas, men för mig var hela händelsen faktiskt ett genombrott.

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0