UNDERBARA ÄRR

Jag var en gång utomlands och hälsade på en vän.

 

Jag och en vän till min vän blev intresserade av varandra och det hela slutade med att vi ville ta av varandras kläder och göra det där man inte ska tala om. Vi förstod snabbt att det var opassande att göra det i samma rum där våra vänner låg och sov, så vi kom på den lysande iden att gå in på toa.

 

Väl där blev vi kanske lite för ivriga. Hon hoppade i min famn och jag tappade balansen. Vi ramlade in i vasken och så kranen gick sönder. Nå väl, gjort var gjort tänkte vi och fortsatte på tvättmaskinen istället. Väl nöjda gick vi och sov med ett leende på läpparna.

 

Jag vaknade nästa dag ensam, märkte att det fanns blod på lakanen i sängen. Det var tydligen inte bara kranen som hade gått sönder, även jag hade lyckats skrapa upp ett stort sår på ryggen som blödde.

 

Inte nog med att min vän lackade över kranen, jag har också ärr än idag för att påminna mig om denna underbara natt!

/Anonym

Trackback




RSS 2.0