SOLARIEFIKA

 
Foto: Evelina Hultqvist

 

Jag nätdejtade ett tag. Träffade lite olika killar och en dejt minns jag speciellt.

 

Vi skulle ses i Malmö. Han skulle välja fik. Vi stämde träff i Slottsstaden och när vi sågs hade han mycket riktigt valt ett fik. Eller ja… fik och fik… det var ett solarium där man kunde beställa kaffe. När vi kom in beställde jag en latte och han en svart kaffe. Vi satte oss inne vid det ena bordet i solariet och han började konversera. Han sa:

 

”Du, vet du hur mycket kalorier det är i en latte va?”.

 

Vi dejtade inte mer sen.

 

Jag lyssnade klart på hans utläggning om kalorier och hur man räknar ut dem. Sen gick jag. Han ringde dagen efter och tyckte att vi hade haft rätt trevligt och ville ses igen. WHAT?!

 

/Anonym

 


Kommentarer
Postat av: A

hahahah. Till inskrivaren: Frågade du varför det blev fika på ett solarie? :)

2012-07-11 @ 14:55:23
Postat av: Hen som skrev

Haha nej det gjorde jag faktiskt inte. Var för artig för att göra det.

2012-07-15 @ 21:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0