SANNINGEN OM MITT URSPRUNG

 

Ett höstlov åkte jag till Berlin för att träffa en kille som jag hade något slags förhållande med och var fruktansvärt kär i. Några timmar efter det att jag kommit till Berlin gjorde han slut. Jag blev så djupt berövad och berörd.

 

Jag hittade ett rum jag kunde vara på under resan. Jag funderade på om jag inte var lite tysk ändå?!

 

När jag kom hem och träffade min mamma frågade jag henne hur det egentligen vad med den där rödhåriga tysken som hon träffade när hon var ung? Då berättade hon att min pappa inte var min pappa, utan det var den där tyska killen som hon träffade under tio dagar på Gran Canaria 1982. Så jag tackar mitt ex för att han på något sätt ledde mig till sanningen om mitt ursprung. Men jag aktar mig för hippies numera.

 

/Anonym

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0