MIN PENIS I DAGSLJUS

Jag var sjutton år gammal och inte speciellt erfaren när det gällde tjejer och än mindre när det gällde sex.

 

Hon kom hem till mig en eftermiddag och vi låg och hånglade i mitt pojkrum, det var typ det vi gjorde när vi sågs, kanske gick vi på bio nån gång också... minns inte. Kan vara en av anledningarna till att romansen varade i en HEL månad.

 

Jag hade varit ihärdig och sagt några gånger att jag tyckte att vi skulle ha sex men hon ville vänta. Detta trots att hon var långt mer erfaren än mig och vi var ju ändå lika gamla. Varför? Jo för hon hade en nästan tio år äldre snubbe (han jobbade som sotare ska tilläggas) som jag naivt trodde att hon skulle dumpa för min skull. Något blåögd och lagom kåt sjuttonåring? That's me! Dom hade tydligen haft ett förhållande under flera år men det var väl lite på svaj, tror jag, fast vad fan vet man såhär i efterhand?

 

I alla fall... hon låg med sotaren och inte med mig och det var ju ett problem, ett stort problem i mina ögon. Tillslut hade vi utforskat det mesta av varandra hon och jag utan att faktiskt ha haft speciellt mycket sex, för att inte säga none what so ever. Jag fick nog av hångel och smek och samlade mod och tänkte att nu ska det minsann ske! Smidig som bara en hormonstinn sjuttonåring kan vara såg jag till, när vi återigen låg där i sängen, att sakta lirka mig innanför hennes trosor och jag började trevande känna mig fram. Inväntade nervöst en reaktion. Hon var tillåtande och allt gick till synes bra och hon började dessutom ge igen med samma mynt. Toppen tyckte jag, äntligen! Efter ett tag åkte täcket av och hon får syn på min penis, för första gången i dagsljus och utbrister "Men guuud vilken gullig!" Gullig. Den var visst gullig. Verkligen!? Japp, så var det med den saken. Hur det gick sedan behöver jag väl knappast berätta? Puppy love i all ära men den komplimangen var ingen höjdare för en debuterande sjuttonåring.

 

/Anonym


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha :)

2012-07-03 @ 14:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0