MIDSOMMARAFTON

Foto: Evelina Hultqvist


18-års ålder. Midsommarafton i paradiset.

 

Jag träffade en tjej, eller snarare, jag satt bredvid en kvinnlig varelse. Tycke uppstod. Jag tog på hennes lår och hon på mitt. Det ena ledde till det andra och vi blev mer och mer intima. Vi satt i ett stort tält och alla beskådade vårt umgänge, vårt intima utforskande umgänge. Det var sex som speglade resten av vårt möte.

 

Efter några minuters frånvaro från varandra träffades vi igen i kön till utestället alla skulle till. Hon tittade på mig och sa ”Hej”, och jag tittade på henne och sa ”Vem är du?”.

 

/Anonym

 


Kommentarer
Postat av: O

taskigt. med vilje?

Svar: Ja, vi undrar också det.
exitfilm.blogg.se

2012-07-15 @ 04:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0