SMEKNINGAR

Vi hade träffats ett par gånger på skolan med kompisar och så. Jag trodde det var någonting på gång mellan oss.

 

Nu skulle jag komma hem till honom för första gången, träffa hans föräldrar. De bjöd på pizza och verkade schyssta. När vi sen satt alla fyra och kollade på tv, började han smeka mig lite på benet. Jag tyckte det var skitpinigt. Hans morsa och farsa satt ju där bredvid! Så jag försökte avleda det lite, hålla hans hand och så.


Nu skulle det visa sig att hans föräldrar inte var av dem blyga sorten...

 

Jag vet inte om de blev inspirerade eller nått, för de började också smeka varandras lår lite försiktigt. Och sen plötsligt satt hans farsa i knäet på hans morsa. Jag vet inte riktigt hur långt de hade tänkt gå, men jag tyckte det var läge att dra!

 

Efter detta träffades vi inte mer än på skolan och stämningen var minst sagt spänd. Trist att föräldrarnas beteende skulle förstöra för oss!

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0