BUKSVÅGRAR


Det här hände i ettan på gymnasiet. Jag hade varit tillsammans med en tjej som min polare också hade strulat med. Med andra ord: vi hade båda legat med henne, vi var alltså buksvågrar, och det var fine.

 

Jag och min polare var hemma hos honom och hade lite tråkigt, började snacka om tjejen, och till slut även sms:a med henne. Vi tyckte att hon skulle komma över och hänga med oss. Hon var lite motvillig, men efter lite provokationer så kom hon till oss.

 

Min polare bodde i en lägenhet med sina föräldrar och sin syster, så vi gick iväg till en lokal som han hade nyckel till. Där satte vi oss i en soffa och kollade lite på tv. Målmedvetna som vi alla var tog det inte lång stund innan jag och mitt ex började hångla... Samtidigt smekte min polare hennes kropp, och vi turades om att kyssa hennes mun och hennes bröst. När vi klätt av oss, tagit fram kondomerna och skulle sätta igång lite mer på allvar, så säger min polare ”Nej, jag pallar inte”. Han kunde inte riktigt få upp den, kanske inte gick igång på situationen helt enkelt. Han klädde på sig och gick ut ur rummet. Jag och mitt ex brydde oss inte så mycket om det, utan hade vi kommit så här långt var det svårt att sluta! Vi fortsatte ensamma, och hade det skönt en stund.

 

Ett skönt minne!

 

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0