JAG KUNDE DÖ FÖR DIG.

Du vet mycket väl vad du gjort
den där blicken du ger mig är gammal nu
jag vet hur du funkar, jag kan dig ut och innantill

så hälsa ditt hjärta att allt är slut

 

Dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit
allt du brände ner, låt det regna ner
jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

 

Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna
nu brinner din tavla, nu ligger dina kläder ute på gatan
och jag går i dagar i tröjan du hatar

 

Okej, äntligen slipper jag allt ditt tjat
och pastan du laga var katastrof
så ha det bra, vi hörs, vi ses (i dina drömmar)

 

Vill tacka för tiden vi haft
men fuck allt du sagt, att du vart i min famn varje natt gör mig kall
den brinnande bilden av oss, den håller mig varm

 

/ Norlie & kkv - Tröjan

Trackback




RSS 2.0